23 volných míst
Pro studenty a absolventy

Vzdělání
Lokalita
Obor
Typ úvazku
Jazyky

Další možnosti spolupráce

Čerstvým absolventům nabízíme zajímavou práci v mezinárodních týmech na různorodých projektech v ČR i zahraničí. Naše pozice v konzultantské divizi jsou vhodné především pro vysokoškoláky se silným analytickým a logickým myšlením.

Naše konzultační služby se věnují zejména manažerskému poradenství, procesnímu poradenství nebo technologickému poradenství. Budete se specializovat na poskytování služeb klientům z různých odvětví a získáte hluboké pochopení odvětvových specifik. Zúčastníte se projektů zaměřených na strategie, reorganizace, procesy a transformace, které našim klientům umožní zvyšovat jejich konkurenceschopnost.

Část naší práce se zaměruje na pomoc s definováním vhodných IT strategií, IT organizace a architektury, IT infrastruktury a kybernetické bezpečnosti. Nebo se můžete věnovat systémové integraci a aplikačním službám – od definice procesů, přes návrh, vývoj, testování a zavedení vhodných technologií a aplikací na jejich podporu, až po údržbu nasazených technologií. Pro zájemce o programování máme širokou nabídku pozic, kde využijí své znalosti technologií, platformem nebo programovacích jazyků.

Tato kariérní cesta je atraktivní příležitostí pro talentované profesionály s  jazykovými schopnostmi založenými na kombinaci angličtiny a jednoho dalšího jazyka jako je  francouzština, němčina, holandština, italština, španělština, portugalština, řečtina, švédština, norština, finština, dánština, polština, turečtina, rumunština a maďarština. Velmi podobný typ pozic máme také v divizi, která tenhle typ služeb poskytuje z Prahy interně pro vlastní potřeby Accenture poboček po celém světě.

Nabízíme krátkodobé a dlouhodobé brigády ve všech našich divizích. Pokud chcete být informováni o aktuálních otevřených nabídkách, přidejte si  Accenture v České republice na Facebooku, kde máte možnost dozvědět se o nové brigádě, jako jeden z prvních a sledujte naše brigádnické pozice na jobs.cz.

ČVUT v Praze, VŠE v Praze, Univerzita Karlova v Praze a dalšími.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

O Accenture

Accenture je vedoucí, globální společnost nabízející odborné služby. Poskytujeme širokou škálu služeb a řešení v oblasti strategie, poradenství, digitálních technologií, technologických služeb a podpory podnikových procesů prostřednictvím přibližně 394 000 pracovníků ve více než 120 zemích světa. Největším a nejvýznamnějším firmám ze všech odvětví pomáháme nastavit úspěšné strategie, navrhnout a implementovat plány a dodat řešení.

Accenture v ČR

Accenture působí v České republice od roku 1991 a poskytuje služby, jak domácím, tak zahraničním firmám. Accenture nyní v ČR zaměstnává přibližně 1 900 pracovníků.

Proč zvolit právě Accenture?

- Budete pracovat na zajímavých projektech plných výzev pro velké a prestižní společnosti v ČR i v zahraničí
- Poskytneme moderní tréninkový program s možností stálého vzdělávání
- Zažijete unikátní firemní kulturu založenou na respektu k jednotlivci a utvářenou naším etickým kódem
- Máme proces kariérního růstu založený na pravidelném hodnocení výkonu pracovníků a práci se silnými stránkami
- Budete mít osobního kariérního konzultanta, který Ti bude asistovat s rozvojem a směrem Tvé kariéry

Tipy od personalisty

- Mít povědomí o společnosti a konkrétní pozici, na kterou se hlásíte
- Být připraven jasně odpovědět na otázku "Proč máte zájem o danou pozici?"
- Nepřikrášlovat si své dovednosti či zkušenosti
- Přijít včas, nebo se alespoň v případě zpoždění omluvit
- Zvolit vhodné oblečení (ideálně business / business casual dress code)

Výběrové řízení - Operations

Přijímací řízení do Operations se skládá ze tří kol. První kolo tvoří telefonní pohovor, ve kterém zjišťujeme motivaci, možnosti nástupu a platová očekávání kandidáta. Druhým kolem je pak osobní pohovor s pracovníkem HR a jazykové testy (písemné nebo ústní), popřípadě testy znalostí MS Excel apod. Třetím, a zároveň posledním kolem je pohovor s manažerem.

Výběrové řízení - Consulting

Výběrové řízení probíhá ve třech kolech. První kolo tvoří telefonní pohovor s HR, ve kterém zjišťujeme motivaci, analytické schopnosti kandidáta, jeho časové možnosti a platová očekávání. Na základě tohoto pohovoru postupuje uchazeč na Assessment centrum, kterého se účastní společně s dalšími uchazeči o pozici. Pokud kandidát úspěšně projde Assessment centrem, přijde na řadu finální pohovor s manažerem.

Výběrové řízení - Technology

Výběrové řízení probíhá tříkolově. První kolo tvoří telefonní pohovor, ve kterém zjišťujeme motivaci, možnosti nástupu a platová očekávání kandidáta. Druhým kolem je pak osobní pohovor s pracovníkem HR, po kterém následuje technický pohovor s manažerem, během kterého zjišťujeme konkrétní technické dovednosti uchazečů.

Výběrové řízení - Enterprise

Přijímací pohovor se skládá z tří kol. První kolo tvoří telefonní pohovor s kandidátem, ve kterém zjišťujeme motivaci, možnosti nástupu, platová očekávání. Druhým kolem je pak HR interview a jazykové testy (písemné nebo ústní), popřípadě testy znalostí Excelu. Posledním kolem je pohovor s budoucím nadřízeným.

Benefity

Dovolená

4 týdny řádné dovolené + 1 týden tzv. osobního volna.

Sick days

2 dny na zotavenou bez potvrzení od lékaře (tzv. sick days).

MyCafeteria

Např. FlexiPassy, RelaxPassy atd. v hodnotě 1000 Kč/měsíc.

Zaměstnanecké akcie

Zvýhodněný nákup
zaměstnaneckých akcií.

Připojištění

Příspěvek na životní a/nebo penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc.

Stravenky

Stravenky
v hodnotě 85,- Kč/den.

Zaměstnanecké slevy

Velké množství zaměstnaneckých slev (taxi služby, fitness, jazykové kurzy, nákup zboží, atd.).

Přehodnocování výkonu

Pravidelné roční přehodnocení
výkonu a mzdy.

Příběh absolventa

Karel K.

Karel K.

Management Consulting Analyst

Co jste musel splnit, abyste získal současné místo v Accenture?

Pro přijetí bylo nutné mít dostatečnou pracovní a akademickou zkušenost. Zároveň bylo potřeba projít čtyřmi koly výběrového řízení, které sestávalo z telefonického pohovoru, psychometrických, matematických a logických testů, assessment centra a pohovorů se seniorními manažery.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

V současné době pracuji na projektu pro 9 zemí aplikujícím regulatorní nařízení Evropské unie. Projekt zahrnuje denní komunikaci s klientem a vyžaduje detailní porozumění regulatorním nařízením zároveň se systémovou architekturou.

Jak vnímáte firemní kulturu?

Firemní kultura je skvělá, uvolněná a podporující. Umožňuje Vám setkávat se denně s lidmi z různých profesí, což pomáhá člověku osobnostně růst.

Jsou Vám nabízeny možnosti osobního rozvoje?

Možnosti vzdělávání jsou neomezené díky interním školením, e-bookům, či jazykovým kurzům.

Máte možnost vyjet ze současné pozice pracovně do zahraničí?

Práce v zahraničí se odvíjejí od typu projektů a jsou velmi časté. Kariérně bych se nesmírně rád propracoval co nejdříve na manažerskou pozici, abych mohl rozvíjet tým schopných lidí a být jedním z hlavních projektových pilířů.

Co považujete, za dobu co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

Za svůj největší úspěch považuji zdárné zaškolování a coaching kolegů, kteří nově přišli na náš projekt.

Příběh absolventa

Jan Z.

Jan Z.

Business & Integration Architecture Analyst

Jak probíhalo výběrové řízení?

Výběrové řízení trvalo celý den – nejdřív jsem měl trochu trému, ale pak jsem se ztratil v týmovém řešení problémů, různých hádankách a modelových situacích. Byla to zábava a měl jsem možnost poznat několik dalších kolegů, kteří nastoupili se mnou. Navíc feedback, který člověk obdrží, mi pomohl si uvědomit některé oblasti, na kterých bych měl dále pracovat a už jen proto se to celé vyplatí. 😊

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Žádný den není úplně stejný, většinou začínáme krátkou schůzkou, na které si probereme, co je dnes na práci a rozdělíme úkoly. Většinou je mým úkolem organizování jednání s týmy klientů, zpracovávání našich výstupů a příprava návrhů řešení, které si často musím sám před klientem obhájit. Pokud někdo má již zkušenost s určitou oblastí ze studií nebo předchozích projektů, stává se vcelku často, že má možnost vést i celá jednání.

Co považujete, za dobu co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

Individuální pochvala od klienta vždycky potěší, ale za největší úspěch považuji, že v některých oblastech již mohu předávat zkušenosti nováčkům. Člověk se pak může sám posouvat k dalším výzvám, když je schopen někomu předat to, co dělal doposud. Díky tomu se naše práce neustále mění a vyvíjí.

Jak se Vám líbí prostředí, kde pracujete?

Prostředí je velmi dynamické – už jen proto, že většinou pracujeme v prostorách společnosti, pro kterou pracujeme – díky tomu jsem již poznal většinu velkých pražských kanceláří i zevnitř. To samé se dá říci o oblékání, je to různorodé a jsou dny kdy se bez kravaty neobejdete, ale často zůstává v šuplíku, záleží velmi na situaci.

Jak hodnotíte spolupráci s kolegy?

Kolegové jsou určitě největším benefitem Accenture. Aktuálně mám v týmu absolventa práv, VŠE, ČVUT, ČZU, Matfyzu i zahraničních univerzit. Brzy jsem pochopil, že od svých kolegů se mohu naučit mnohonásobně více než z jakékoliv učebnice.

Příběh manažera

Jindřich P.

Jindřich P.

Business & Technology Delivery Manager

Jaká je Vaše pracovní náplň v Accenture?

Jako manager mám na starosti vedení projektů, případně vyhledávání nových příležitostí. V současné době působím na pozici managera v Accenture Techology divizi se zaměřením na oblast Communications&Media. Většina z více než 10 projektů, na kterých jsem se podílel, byly zaměřeny na procesní optimalizace, návrhy a implementace informačních systémů v oblasti finančních služeb, veřejné správy a telekomunikací.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Můj den na projektu začíná každé ráno přípravou „TO DO“ listu pro daný den. Poté mám většinou schůzky s klientem nebo naším týmem, rozdělení úkolů, nastavení termínů. Důležitou součástí je i sledování aktuálního stavu projektu a v případě, že postup není podle plánu, tak realizace nápravných opatření. Obecně se dá říci, že se neustále kombinuje krátkodobý operativní pohled a strategický dlouhodobý pohled.

Co považujete, za dobu co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

V profesní rovině je to určitě každý z více než 10 úspěšně dodaných projektů, který splnil nebo předčil očekávání klienta. Dále potom fakt, že se neustále učím nové věci a rozvíjím se po pracovní i osobností stránce. V osobní rovině je to určitě postup z pozice Analytika na pozici Managera v průběhu 7 let, vybudování si dobrého jména uvnitř Accenture i u našich klientů, a to že se mi daří balancovat pracovní a rodinný život.

Jak se Vám líbí prostředí, kde pracujete?

Accenture se snaží zajistit maximálně vstřícné podmínky pro své lidi, ať už se to týká moderně vybavených kanceláří, pravidelných společenských událostí nebo ochotou a vstřícností lidí v back-office.

Co byste doporučil čerstvým absolventům, kteří chtějí pracovat pro Accenture?

Věřte v sebe, ve své schopnosti a dovednosti.  Mějte oči, uši a hlavu otevřené – každý den se můžete něco nového naučit. Máte dvě uši a jednu pusu, tak je používejte ve stejném poměru.

Virtuální prohlídka

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků