11 volných míst
Pro studenty a absolventy

Vzdělání
Lokalita
Obor
Typ úvazku
Jazyky

Další možnosti spolupráce

Chceš pracovat při škole nebo jen přes léto? Nabízíme spolupráci ať už ve formě brigád nebo zkrácených pracovních úvazků. Studuješ dálkově školu a hledáš zajímavou práci? U nás si můžeš vybrat z různých oborů.

Spolupráce

Nechceš se vázat dlouhodobě a spíše si vyzkoušet, jak se u nás pracuje? I takovou možnost tady máme.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

Čím vynikáme

Pokud tě láká práce v dynamickém a přátelském prostředí, ve kterém je vše možné, ale rozhodně ne nudné, a každý den je plný rozmanitých zážitků, tak přesně pro tebe nabízí H&M nekonečné pracovní příležitosti. Záleží jen na tobě, kterou cestou se u nás vydáš!

Čím skutečně vynikáme, jsou naši skvělí zaměstnanci, kteří sdílejí společné hodnoty, ambice a chuť se neustále zlepšovat.   

Historie společnosti

Počátky společnosti H&M spadají do poloviny 20. století, přesněji do roku 1947, kdy se podnikatel Erling Persson rozhodl otevřít úplně první obchod s čistě dámskou módou pod značkou Hennes (v překladu „její“) ve švédském městě Västerås.

V 70. letech byly k dámské kolekci přidány kolekce pro pány, děti a pro mladistvé a společnost je přejmenována tak, jak ji známe dnes – na Hennes & Mauritz, H&M.

V současné době máme přes 3 300 obchodů na více než 54 trzích po celém světě. A i nadále rosteme!

Udržitelnost

Jako globální společnost věříme, že je důležité mít nejenom velký obchodní úspěch, ale také snižovat negativní dopady módního průmyslu a jednat v souladu se světem kolem nás. Proto je důraz na udržitelnost nedílnou součástí všeho, co děláme.

Zároveň inspirujeme naše zákazníky, aby se i oni zapojili do snahy o udržitelnější budoucnost módy. V roce 2013 jsme proto spustili program sběru oblečení na všech našich obchodech, kam zákazníci mohou přinést nechtěné oblečení a textil od jakékoli značky.

Benefity

Kromě přátelského pracovního prostředí a kariérního růstu nabízíme všem našim zaměstnanců i jiné benefity. Ať už patříte mezi milovníky nakupování nebo sportu, máme něco pro každého.

Zaměstnanecká sleva

Naši zaměstnanci mohou pro své nákupy v H&M využít zaměstnaneckou slevu, která platí po celém světě.

Multisport karta

Patříš mezi sportovce? Tak tě jistě potěší, že jako zaměstnanec můžeš získat Multisport kartu.

Flexibilní pracovní doba

Dokážeme se přizpůsobit tvým časovým možnostem a rozvrhu.

Příběh absolventa

Josef Posekaný

Josef Posekaný

Block visual merchandiser

Jaká je Vaše historie ve společnosti?

V H&M jsem při studiu začal pracovat na částečný úvazek jako prodejní poradce. Jelikož mne zajímala pozice dekoratéra (Visual Merchandisera), dostal jsem možnost zúčastnit se přestavby jedné ze starších poboček a díky tomu přejít do školení na novou pozici. Postupem času jsem se stal trenérem styling školení a mohl tak rozvíjet své kolegy. Když jsem uspěl ve výběrovém řízení na pozici Block Visual Merchandisera, odjel jsem se školit do zahraničí. Po návratu jsem začal působit zde v Praze jako pravá ruka Area Visuala a dostal na starost několik pražských poboček a jejich chod z hlediska prezentace zboží.

Co považujete za dobu, co ve společnosti pracujete, za svůj největší úspěch?

Co mě nejvíc těší, je rozhodně pracovní cesta do Hong Kongu. Jako dekoratér jsem získal možnost pomáhat při přípravě otevření nového obchodu a poznat kolegy z různých koutů světa. Z pracovního, ale i osobního hlediska šlo o úžasnou zkušenost a jsem hrdý, že firma H&M takové možnosti nabízí.

Vidíte ve společnosti prostor pro svůj kariérní růst?

Určitě ano! Firma H&M nabízí nesčetné množství možností jakým směrem se rozvíjet skrz různá školení a projekty. Já osobně bych chtěl úspěšně projít přes pozici Block Visual Merchandisera, na které aktuálně působím, až k pozici Area Visuala, kde jste zodpovědný za všechny obchody ve vybrané oblasti.

Jak se Vám líbí prostředí, ve kterém pracujete?

V prostředí, kde pracuji, jsem velmi spokojený díky přátelské atmosféře. Vždy vím, že se na své kolegy mohu spolehnout. Po zkušenostech ze zahraničí také vím, že díky naším hodnotám a způsobu jak pracujeme, je prostředí a atmosféra stejná jak v Praze, tak i na druhé straně světa.

Příběh absolventa

Michael Kipor

Michael Kipor

Vedoucí oddělení

Jak vypadalo výběrové řízení?

Když jsem šel na pohovor do H&M, byl jsem nejistý a trochu nervózní. Hned jak jsem ale přišel do místnosti, veškerá nervozita ze mě opadla, protože zde panovala příjemná atmosféra. Určitě mě v tu chvíli nenapadlo, že bych se v H&M mohl stát vedoucím prodejny. Po úspěšném výběrovém řízení na prodejního poradce na částečný úvazek jsem na této pozici působil něco málo přes rok a poté už se má manažerská dráha rozjela naplno.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Co miluju na své práci je rozmanitost. U nás by se ani nedal popsat typický pracovní den, protože vždy je absolutně jiný. Každý z nás si myslel, že jde jen o práci na zkušebních kabinách nebo pokladně, ale není tomu tak. Každý den na nás čekají nové pracovní výzvy. Jsem rád za to rychlejší tempo a různorodost úkolů. Člověk se u nás rozhodně nenudí.

Co považujete za dobu, co ve společnosti pracujete, za svůj největší úspěch?

Když se zamyslím, byla by to určitě pozice regionálního mentora. Měl jsem na starosti svěřené prodejny a pomáhal mentorům na daných prodejnách, aby správně školili nové zaměstnance, pro které je školení důležitý první krok. Nebylo to jen o rozvoji ostatních, ale i o rozvoji mě samotného.

Jak se vám líbí prostředí, kde pracujete?

Na co jsem velice hrdý, jsou firemní kultura a přátelské prostředí. Proč nepracovat pro firmu, která dává možnost projevit svůj osobní styl. Už zakladatel firmy Erling Persson chtěl, aby zaměstnanci chodili do práce šťastní, pracovali se skvělou partou lidí, a i proto si všichni napříč pozicemi tykáme.

Vidíte ve společnosti prostor pro svůj kariérní růst?

Je fajn mít určitou představu co chtít v životě dělat. Stoprocentně to třeba ještě nevím ani já sám. Po dokončení studia nemusím hledat práci v jiném oboru, protože firma umožňuje kariérní růst v různých oborech. Čeho si na firmě nesmírně vážím, je přístup ke mně jako k člověku, nejen jako k zaměstnanci. A jelikož je H&M celosvětová firma, nemusím přeci zůstat jen na jedné prodejně v jednom městě. Je na každém z nás jakým směrem se bude ubírat.

Příběh absolventa

Andrea Patočková

Andrea Patočková

vedoucí prodejny

Co jste musela splnit, abyste získala současné místo?

Než jsem začala pracovat jako vedoucí prodejny, prošla jsem si u nás na obchodě všemi pozicemi. Začala jsem jako prodejní poradce, ale velmi brzy jsem dostala šanci účastnit se výběrového řízení na vedoucího oddělení. Již po roce a půl přišla nová výzva v podobě pozice vedoucí prodejny. Nejtěžší na této cestě pro mě bylo zvládnout počáteční nervozitu při náboru nových zaměstnanců a naučit se komunikovat s různými typy osobností. Myslím, že ve firmě ocenili to, že jsem se nebála vždy zůstat sama sebou a ukázat svou osobnost.

Co považujete za svůj největší úspěch za dobu, co působíte ve společnosti H&M?

Tím největším úspěchem a zadostučiněním je pro mě určitě to, že díky mě mohou zaměstnanci růst a rozvíjet se. Když ke mně například do týmu nastoupila na brigádu studentka, která si chtěla jen přivydělat, udělala jsem maximum, abych jí motivovala. Už po dvou měsících jsme se domluvily na změně smlouvy na zkrácený úvazek 10h týdně. Náš kolektiv a týmová práce se ji zalíbily na tolik, že po třech měsících začala dokonce pracovat na plný úvazek a projevila zájem i o kariérní růst. Protože byla velmi šikovná a vše zvládala s nadhledem, zúčastnila se i našeho talentového programu. Dnes pracuje na pozici hlavní pokladní.

Vidíte ve společnosti prostor pro svůj kariérní růst?

Určitě ano! I já jsem u nás začínala na pozici prodejního poradce a nyní pracuji jako vedoucí prodejny. V současné době se hodně zajímám o pozici recruitera. Dostala jsem už příležitost sama organizovat a plánovat výběrová řízení na pozici prodejního poradce, provádět telefonické a osobní pohovory nebo se účastnit výběrových řízení na manažerské pozice. To mi pomohlo získat nejenom širší rozhled, ale taky potřebné zkušenosti a jistotu, že tato cesta je pro mě ta pravá.

Jak se vám líbí prostředí, ve kterém pracujete?

Naše společnost nabízí svým zaměstnancům velmi příjemné a stabilní zázemí. Všichni si mezi sebou tykáme, ať jsme na jakékoli pozici. To navozuje velice přátelskou atmosféru. Zároveň se mi líbí, že u nás nenosíme žádný nařízený dress code. Za největší benefit ale považuji tzv. talent projekt, díky kterému má opravdu každý jedinečnou možnost kariérně růst, vzdělávat se a získávat nové zkušenosti.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Každý den je u nás jiný. Největší část dne společně s týmem připravujeme různé kampaně a akce. Snažíme se udržovat obchod tak, aby vypadal působivě a inspirativně pro naše zákazníky. Dalším úkolem je plánování směn a tržeb, při kterém musím brát ohled na spoustu faktorů, jako jsou například požadavky jednotlivých členů mého týmu. Je pro nás totiž velmi důležité, aby zaměstnanci měli rovnováhu mezi svým pracovním a osobním životem.

Virtuální prohlídka

Video

Pomáháme

Naším cílem je vytváření pozitivních změn pro lidi a komunity. Prostřednictvím různých partnerství s ambiciózními cíli bychom rádi přinesli zlepšení například v oblastech týkajících se dostupnosti vzdělání pro děti a dostupnosti pitné vody.

Pomáháme

Spolupráce s UNICEF

H&M dlouhodobě spolupracuje s neziskovou organizací UNICEF na celosvětové úrovni prostřednictvím Nadace H&M. Spolupráce se týká Globálního programu pro vzdělání zajišťující pomoc v oblasti vzdělání a rozvoje dětí tam, kde je potřeba.

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků