67 volných míst
Pro studenty a absolventy

Vzdělání
Lokalita
Obor
Typ úvazku
Jazyky

Další možnosti spolupráce

Pokud máte chuť nahlédnout pod pokličku bankovního oboru a chcete se učit od těch nejlepších, pak je Komerční banka tím pravým místem pro vás. Neváhejte a využijte některou z forem spolupráce. Nabízíme vám jedinečnou možnost realizovat své sny právě u nás!

Spolupráce

Své první praktické zkušenosti u nás mohou získat jak studenti univerzit a vysokých škol, tak i studenti vyšších odborných anebo středních škol. Délka stáže u nás trvá od dvou týdnů do dvou měsíců a je možné ji absolvovat v rámci celé České republiky. Záleží jen na vás, zda si stáž domluvíte sami anebo vám s její realizací rádi pomůžeme.

Studenti univerzit a vysokých škol mají u nás možnost se zapojit do dvou bankovních akademií. První z nich je FINTECH Academy, která se věnuje technickým projektům a řešením. Tou druhou je Innovation Academy, která je zaměřena na inovace a kreativní myšlení a můžete do ní vstoupit jako vítězové soutěže Dejte hlavy dohromady (čtěte níže). V obou případech se jedná o dlouhodobou a honorovanou spolupráci, při níž můžete samozřejmě pokračovat ve studiu.

Každoročně na jaře vyhlašujeme inovační soutěž pro týmy studentů vysokých škol a univerzit, kteří jsou kreativní, nápadití a inovativní. Podstatou je neotřele zpracovat projekt na námi vypsané téma a utkat se o jeho nejlepší strategické řešení. Členové vítězných týmů pak mají možnost následující rok pokračovat na svých projektech v rámci placené spolupráce v naší KB Innovation Academy pod záštitou útvaru Inovací.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

Kdo jsme

Jsme součástí mezinárodní skupiny Société Générale, která působí ve všech kontinentech světa. Jsme mateřskou společností Skupiny Komerční banky a našim klientům nabízíme služby v oblasti retailového, podnikového i investičního bankovnictví. V letošním roce jsme obhájili 1. místo v anketě Top Zaměstnavatel a již potřetí jsme se stali nejatraktivnějším zaměstnavatelem v kategorii Bankovnictví a investice. Také jsme se stali Zaměstnavatelem regionu Praha pro rok 2017.

Více o KB se dozvíte zde.

Patříme do skupiny Société Générale

Société Générale je jednou z největších finančních skupin v eurozóně. V 83 zemích světa zaměstnává 157 tisíc zaměstnanců, z toho v České republice a na Slovensku téměř 9 tisíc.

Kromě Komerční banky patří do skupiny SG v ČR také:

Jaké vyznáváme hodnoty

  •          týmový duch – svou energii a nadání soustřeďujeme na společný úspěch
  •          inovace – přicházíme s novými nápady a podílíme se na procesu změny
  •          odpovědnost – jednáme eticky a s odvahou
  •          angažovanost – angažujeme se a projevujeme zájem o druhé

Co o nás řekli naši zaměstnanci

Velmi si cením možnosti skloubení rodinného a pracovního života díky pružné pracovní době a možnosti práce z domova.  A taky je tady fajn kolektiv.“ svorně tvrdí Blanka K. z Legal Departmentu a Marie H. z týmu Training and Development. Naopak studentka Andrea P. z Customer Services si pochvaluje možnost skloubit zaměstnání se studiem: “Můžu skvěle sladit práci na plný úvazek a magisterské studium.“

Další příběhy našich kolegů si můžete přečíst na http://kb.jobs.cz/stan-se-jednim-z-nas/lide-v-kb/.

Jak u nás probíhá výběrové řízení

Průběh a délka výběrového řízení závisí na druhu pracovní pozice, o kterou se ucházíte.

V rámci náborového procesu používáme při výběrových řízeních různé metody, jako jsou telefonické a osobní pohovory, psychologická diagnostika, dotazníkové metody, testy anebo případové studie. Ale nebojte se, společně všechno zvládneme!

Pár tipů na pohovor

  •     Připravte si strukturované CV a informace v něm uvádějte pravdivě a nezveličujte.
  •     Zvolte vhodný oděv a obuv (typově i barevně).
  •     Určitě přijďte včas. Pokud víte, že budete mít zpoždění, zavolejte personalistovi, se kterým máte domluvený pohovor.
  •     Zjistěte si dopředu informace o společnosti. Spoustu zajímavostí naleznete nejen na webu, soc. sítích, ale třeba i ve výroční zprávě.
  •     Promyslete si, co od dané pozice očekáváte a co můžete naopak nabídnout vy sami.
  •     Pochlubte se relevantní referencí, pokud již nějakou máte.
  •     Dobře se na pohovor vyspěte a buďte přirození.

Benefity

Jako jedna z největších finančních institucí v ČR dbáme o spokojenost našich zaměstnanců a chceme jim vytvořit takové podmínky, aby se jim u nás líbilo. Proto máme pro všechny naše zaměstnance připravený široký balíček benefitů a výhodných nabídek, které jim spolupráci s námi ještě více zpříjemní.

Stravenky

nabízíme stravenky v hodnotě 95 Kč / den bez jakékoliv spoluúčasti

5 týdnů dovolené

ke standardním 4 týdnům dovolené přidáváme 1 týden navíc

Dny osobního volna

dostanete 2 dny placeného pracovního volna, které můžete libovolně využít k jakémukoli účelu

Home office

u některých pozic nabízíme flexibilní rozvržení pracovní doby a možnost občasné práce z domova

Výhodné bankovní produkty

běžné a spořící účty, platební karty, hypoteční úvěry, leasingy na auta za velmi výhodných podmínek

Systém Cafeterie

velkorysá nabídka slev a zvýhodnění u našich partnerů a rovněž příspěvek od zaměstnavatele

Příspěvky na pojištění

přispíváme na penzijní připojištění, kapitálové životní pojištění a každý je u nás rizikově pojištěn

MS Office zdarma

každý náš zaměstnanec získává 3 licence pro domácí využití

Moje Vitalita

program péče o fyzické i psychické zdraví a udržování work-life balance

Podpora a výhody

všem našim kolegům se zdravotním postižením poskytujeme podporu a různé výhody

Akciový program

akciový plán pro zaměstnance skupiny SG, v jehož rámci si mohou upsat zam. akcie Société Générale

Příběh absolventa

Vašek pracuje v Komerční bance 2 roky a současně ještě studuje. Na jeho práci ho nejvíce baví možnost aktivně se zapojit do aktivit Employer Brandingu a reprezentovat firmu na různých akcích a veletrzích pracovních příležitostí.

Václav Kotyk

Václav Kotyk

Talent Sourcer

Co jste musel splnit, abyste získal současné místo?

Má cesta do KB nebyla zprvu tak přímočará. O pozici LinkedIn researchera jsem se dozvěděl díky e-mailu s pracovními příležitostmi, který KB jako partner zaslala členům studentské organizace AIESEC. Protože mi skončila stáž v personální agentuře a o LinkedIn jsem se zajímal, rozhodl jsem se zaslat své CV. Následoval video-pohovor z pohodlí domova a do dvou týdnů přišla odpověď. Bohužel, negativní.

Zkušenější kandidát

Na pozici byl vybrán zkušenější kandidát, shodou okolností kamarád z AIESEC. Ten však byl po necelém půl roce vybrán do nejužšího vedení studentské organizace, kterému se chtěl plně věnovat, a Komerční banka se mi znovu ozvala. Druhé výběrové řízení jsem (i díky další absolvované stáži během onoho půl roku) vyhrál a v květnu 2015 tak začal svou kariérní dráhu v červenočerných barvách.

Příprava na pohovor

Prošel jsem si nejen základní informace o firmě, ale především daný inzerát a ujasnil si představu, co pozice, na kterou se hlásím, obnáší. Srovnal jsem si také, jaké zkušenosti a znalosti mohu nabídnout já a naopak jaké mi přinese daná pozice. A rozhodně mi neuškodilo oprášit si angličtinu.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Musím říci, že velmi pestře. Prakticky každý den je velkou částí mé práce se věnovat vyhledávání vhodných kandidátů na pozice v KB na sítích jako LinkedIn či dalších. S kandidáty následně komunikuji, řeším jejich dotazy i upřesňuji vzájemná očekávání před jejich osobním setkání s našimi manažery a mám tak vlastně možnost „prodávat“ Komerční banku jako zaměstnavatele. Tím to však rozhodně nekončí!

Employer Branding

Další velkou oblastí je právě Employer Branding, kde ať už z vlastní iniciativy, tak na základě interních zpráv, připravuji obsah, kterým se KB prezentuje na sociálních sítích jako zaměstnavatel a spravuji náš LinkedIn. Podílím se rovněž na definování celého konceptu i jeho posouzení z pohledu studenta a absolventa a sleduji nejnovější trendy v oblasti náboru a netradičních náborových kanálů.

Dodávky globálních IT systémů

Aktuálně také zodpovídám za komunikaci ohledně dodávek globálních IT systémů naší mateřské společnosti SG pro nábor kandidátů, takže jsem rovněž tak trochu „tester“. Velkým plus pro mě je, že tak mám možnost pravidelně komunikovat i argumentovat v angličtině se zástupci ostatních zemí při pravidelných Skype meetinzích i mailem.

Veletrhy a další akce

Jaro a podzim mi pak také zpestřují četné veletrhy, ale menší akce a tréninky pro partnerské studentské organizace jako AIESEC, a kde KB reprezentuji, se konají prakticky po celý rok. Třeba se na nějaké potkáme.

Co považujete za dobu, co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

Za největší úspěch považuji možnost být přítomen okamžikům, kdy se vám podaří vyhledat ať už cíleně přes LinkedIn, anebo při různých příležitostech, kdy prezentujete firmu jako skvělého zaměstnavatele, dobrého kandidáta, který je pro danou pozici nejlepší a on sám se na ní může rozvíjet a růst.

Jaké byly Vaše představy, když jste do Komerčky nastupoval, splnily se?

Možná to bude znít jako klišé, ale byly o dost překonány.   😊 Nejsme určitě žádný „nudný korporát“, ale firma, kde se cení a aplikují nápady a inovace přicházející od vlastních zaměstnanců. Rovněž vidím díky působení na oddělení Lidských zdrojů „přímo od zdroje“ velkou podporu zaměstnancům a to i v nečekaných životních situacích, vidím, že se o ně společnost aktivně stará a nabízí jim také velkou řadu benefitů.

Flexibilita u většiny brigád

Velmi si také vážím flexibility, kterou u většiny brigád můžeme nabídnout. Ta přišla vhod nejen ve zkouškovém, či při psaní závěrečné práce, ale i o prázdninách. U mnoha manažerů je pak patrná podpora Erasmu či zahraničních stáží, které berou ne jako komplikaci, ale naopak obohacení svých brigádníků i potenciální přínos pro jejich další práci u nás po návratu. Bonusem také je, že jsem poznal, jak velká banka funguje nejen z pohledu klienta, ale i z té druhé strany.

Příběh manažera

„Do Komerční banky jsem nastoupil téměř před 15 lety jako student 2. ročníku vysoké školy a za tu dobu jsem vystřídal celou řadu pozic až do současné pozice ředitele pobočky. Říká se, že by člověk měl vyzkoušet všechno – tak už to 15 let zkouším!“

Michal Kracík

Michal Kracík

Ředitel pobočky

Co vás přivedlo do Komerční banky?

O prázdninách ve 2. ročníku vysoké školy mě oslovil kamarád, který v Komerční bance v telefonním centru v Liberci již pracoval, že banka hledá studenty na brigádu. Říkal, že je to celkem dobrý a že si myslí, že by mě to mohlo bavit. Ani jsem moc nezjišťoval, o co se jedná, a přihlásil jsem se. Jednalo se o pozici telefonního bankéře, který vyřizoval požadavky klientů po telefonu. A měl pravdu – bylo to dobrý!

Jak se vyvíjela vaše kariéra v bance?

Jako telefonní bankéř jsem pracoval asi 2 roky. Následně se uvolnila pozice vedoucího týmu telefonních bankéřů, tak jsem si řekl, že bych to určitě měl zkusit a přihlásil jsem se. Nebylo to úplně jednoduché, protože jsem dokončoval 4. ročník prezenčního studia na VŠ a plný úvazek bych časově nezvládal. Výběrové řízení jsem vyhrál a dohodli jsme se, že nastoupím na 6hod/denně.

Ředitel malé pobočky

Asi po roce se naskytla možnost pomoci Praze! Jednalo se o pozici ředitele malé 3členné pobočky. Neváhal jsem – to byla přeci jasná výzva! Následovaly 3 roky, které mě hodně naučily a které považuji za klíčové ve své kariéře. Po té již nabídky přicházely samy… náměstek ředitele pobočky, ředitel pobočky až po pozici ředitele pobočky s celkem 9 podřízenými pobočkami v Praze. Nicméně jsem přesvědčen, že tím to určitě nekončí…

Jaká je náplň Vaší práce a za co jste na pozici ředitele pobočky zodpovědný?

Náplní mojí práce je řízení a koordinace 9 poboček. V tomto smyslu si můžete představit celou řadu aktivit od samotného náboru nových zaměstnanců, koordinace jejich adaptačního procesu, řízení obchodních aktivit, schvalování obchodů a cenotvorby, zodpovědnost za finanční výsledky a riziko, dohled nad kvalitou poskytovaných služeb, až po samotnou participaci při jednání s klienty a spolupracujícími stranami. Určitě nelze opomenout i část reprezentativní a společenskou. 

Podle čeho si vybíráte lidi do svého týmu?

To nejdůležitější, co každá společnost má, jsou její zaměstnanci. Určitě najdu celou řadu rozdílných požadavků s ohledem na pozici, kterou potřebuji obsadit. Nicméně, jedno je vždy společné – pozitivní přístup, ochota učit se novým věcem, nebát se práce a skutečné „chtění“, chcete-li zaujetí. Nevadí mi, že kandidát na pozici bankovního poradce nemá zkušenosti nebo je čerstvý absolvent. Naopak, někdy to bývá velká výhoda!

Opravdový zájem kandidátů

Setkávám se s kandidáty, kteří jsou pod velkým stresem a obavou, jak to dopadne? Ještě se nikdy nestalo, aby to nějak nedopadlo! Paradoxně, když se jich ptám, čeho se bojí – není to práce, nebo co vše se budou muset naučit, ale je to jejich „opravdový“ zájem. Prostě jim na tom záleží! A to je impuls, který mi říká: „to je on“.

Co se Vám na Vaší práci nejvíce líbí?

Aby byl člověk v něčem dobrý – musí ho „to“ bavit. Mě práce baví, líbí se mi a možná je to zvláštní, ale já chodím do práce rád. A když chodíte někam rád, tak to asi není kvůli kanceláři, nebo produktům! Je to o lidech! Těším se na kolegy, těším se na klienty. Určitě najdeme celou řadu nepříjemných situací, které musím řešit, ale jednoznačně převládají ty pozitivní. Mluvím s lidmi o práci, probereme i co doma nového, a takový je život – i ten profesní.

Virtuální prohlídka

Pomáháme

Společenská odpovědnost je neodmyslitelnou součástí naší firemní kultury. Dbáme na transparentní jednání našich zaměstnanců, třídíme odpad, nakupujeme zelenou energii, používáme LED osvětlení, podporujeme kulturu, sport a vzdělávání a máme vlastní Nadaci Jistota.

Pomáháme

Týden s Nadací Jistota

V rámci tohoto tradičního Týdne s Nadací probíhají přednášky zaměřené na péči o seniory či hendikepované, sbírka oblečení anebo také oblíbená Snídani pro Nadaci (dočtete se dále). Velký úspěch v loňském roce sklidil profesionální florbalový turnaj, který se konal ve Sportovní hale Děkanka ve spolupráci s Českou florbalovou asociací a který propojil sponzoring s charitou. Turnaje se účastnilo 6 týmů složených ze 41 zaměstnanců banky, kteří uhrazením startovného poskytli Nadaci Jistota částku 8 200 Kč.

Snídaně pro Nadaci

Principem Snídaně pro Nadaci je připravit pro své kolegy snídani, kterou si mohou zakoupit během příchodu do zaměstnání a pomoct tak dobré věci. V průběhu roku 2016 jsme uspořádali šest snídaní v rámci budov centrály v Praze, v Liberci, Zlíně, Českých Budějovicích a Brně a na našich pobočkách v Mladé Boleslavi, Hradci Králové, Ostravě, Plzni, Brně a Českých Budějovicích. Při těchto akcích se podařilo vybrat a poskytnout Nadaci Jistota téměř 430 000 Kč.

Aukce zaměstnaneckých fotografií

Dalším projektem našich zaměstnanců je každoroční aukce zaměstnaneckých fotografií. V roce 2016 bylo do soutěže o nejlepších 13 fotografií zasláno 229 přihlášek. Vybrané fotografie byly vytištěny ve velkém formátu, zarámovány a zaměstnanci je dražili. Z fotografií byl také vytvořen kalendář, který byl rovněž na prodej. Celkový výtěžek činil téměř 100 000 Kč a byl rozdělen podle výběru zúčastněných zaměstnanců mezi Národní ústav pro autismus NAUTIS, hospic Cesta domů a program Doprovázení.

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků