10 volných míst
Pro studenty a absolventy

Vzdělání
Lokalita
Obor
Typ úvazku
Jazyky

Další možnosti spolupráce

Rozhoduješ se, zda pracovat v automobilce, bance nebo malém rodinném podniku? Váháš mezi auditem, daněmi nebo poradenstvím v oblasti strategie, IT nebo HR? Chceš pracovat na projektech, které mají smysl? Zkus to s námi v PwC!

Spolupráce

Studentům vycházíme naprosto vstříc. Potřebuješ se učit na zkoušky? Tvoje studium je pro nás stejná priorita jako pro tebe.

Každoročně najímáme na 60 placených i neplacených stážistů do auditu. Během roku nabíráme také několik studentů do daní a poradenství. Naši stážisti po ukončení studia přecházejí na plný úvazek a stáž je tak skvělým startovním můstkem v jejich kariéře.

PwC není pouze o financích a účetnictví. Přesvědč se o tom na vlastní kůži!

Na našem letošním studentském veletrhu „Pojď si pro to“ přímo v prostorách PwC jsme rozdávali stylové tenisky. Účastníci našich soutěží mají možnost získat třeba i stáž. Chodit na naše akce se rozhodně vyplatí. Jejich seznam najdeš na našem webu.

Až tříletý Trainee program pro studenty otevíráme každý rok od října či listopadu. Absolvovat ho můžeš oddělení auditu či daní v Praze, Brně i Ostravě.

Co to znamená?

Garantujeme ti až 3letý kontinuální program
Můžeš zahájit studium ACCA
Pracuješ se svým mentorem
Můžeš pracovat na stejných klientech a tím mít kontinuální portfolio
Postupně navýšíme tvoji odměnu
Můžeš plynule přejít na plný úvazek po ukončení studia (pro studenty posledních ročníků vysoké školy)

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

PwC v České republice

Společnost PwC Česká republika vznikla roku 1998 celosvětovou fúzí Coopers & Lybrand a Price Waterhouse, které na český trh vstoupily už v roce 1990.

S našimi klienty budujeme důvěru již 26 let a jsme pro ně strategickým partnerem při každodenním řízení i naplňování jejich dlouhodobých vizí.

Naše strategie

Naším posláním je budovat důvěru ve společnosti a řešit důležité problémy. Při tom klademe důraz na pět základních hodnot:
Inovace: Odvaha ke změně, nečekaná řešení a nápady, které přinášejí změnu
Zásadovost: Etika, správné jednání a svědomitost
Uvědomělost: Aktivní zájem o budoucnost světa
Péče: Zájem, porozumění a podpora
Spolupráce: Sdílení, týmovost a rozmanitost

Jak se připravit na Assesment Centrum (AC)?

Na AC musíš zaujmout, ale nesmíš odstrčit ostatní do ústraní. Připrav si pár vět, které tě charakterizují, a proč ses rozhodl/a se výběrového řízení zúčastnit.

Co se bude na AC dít?

Nejdříve absolvuješ vstupní testy (numerický test, test z angličtiny, test pozornosti).

Vyzkoušíš si skupinové diskuze a případové studie. Hodnotí se iniciativa, schopnost argumentace, verbální a neverbální projev, akceptování názoru jiných apod.

Jak se na AC chovat?

Buďte otevření, usměvaví a přirození a ukažte, co ve vás skutečně je.

Benefity

Poctivá práce musí být vyvážena i dostatečným odpočinkem. Co se benefitů týče, u nás si vybereš, co tě baví. 

Benefity

PwC Choices

Škola pilotování balonů, potápěčský nebo jiný kurz? Poskládej si benefity od 4215 poskytovaletů.

Afterwork

Poslední pátek v měsíci se po práci setkáváme v naší interní kavárně.

Dobrovolnické aktivity

Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnickým aktivitám.

Příběh absolventa

Lukáš Sokol

Lukáš Sokol

asistent auditora

Co jste musel splnit, abyste získal současné místo?

V PwC jsem začínal jako stážista v oddělení People&Organisation. Na svou současnou pozici v auditu už jsem pak nemusel absolvovat celé výběrové řízení, stačilo projít assesment centrem (AC). Příprava na výběrové řízení do People&Organisation zahrnovala obecně informace o síti PwC a její značce, zaměřil jsem se rovněž na Excel. Příprava na AC do auditu už byla časově méně náročná. Zaměřil jsem se na slovní zásobu anglických slov v oblasti byznysu a typické otázky, které se mohou na AC vyskytnout.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

V auditu typický pracovní den neexistuje. Za 2 roky stáže a dosavadní měsíce v pozici asistenta auditora jsem neměl ani jeden den, ve kterém bych dělal stejné věci jako některý předcházející den. A to je právě to, co mě na auditu láká, baví a motivuje. Zajímavé oblasti, se kterými se každý absolvent na začátku své cesty v auditu potká, jsou oblasti závazků, pohledávek a peněz a peněžních ekvivalentů. Postupem času se dostává i ke složitějším oblastem.

Co považujete za dobu, co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

Za největší úspěch považuji spolupráci s celou řadou velmi chytrých a přátelských kolegů, kteří táhnou za jeden provaz a posouvají mne dál. Jak nahlížím v průběhu roku do spousty firem, tak vím, že ne vždy je přátelský tým pravidlem.

Jak se Vám líbí prostředí, kde pracujete?

Líbí se mi kontinuální vzdělávání, které firma nabízí prostřednictvím ACCA, a celá řada interních školení, které jsou zaměřeny jak na účetní problematiku, tak na profesní rozvoj obecně.

Vidíte ve firmě prostor pro svůj kariérní růst?

Rozhodně ano. Prakticky každý rok, pokud má člověk pozitivní hodnocení, dochází ke kariérnímu posunu. Pokud by snad někomu přišla auditní práce po pár letech vágní, existují zde další možnosti uplatnění v PwC nejen v České republice, ale i po celém světě. V rámci České republiky je možné pracovat dočasně pro jiné oddělení či pracovat na projektech neziskových organizací jako mentor. Každý rok odjíždí někteří kolegové na zahraniční stáže do jiné kanceláře v PwC kdekoliv na světě.

Příběh absolventa

Mykola Bilanyč

Mykola Bilanyč

asistent auditora

Co jste musel splnit, abyste získal současné místo?

Pro mě osobně byla cesta poměrně dlouhá a náročná, ale nakonec úspěšná. Ještě před nástupem do PwC jsem měl příležitost se účastnit několika přijímacích řízení, která mi dala mnoho zkušeností. Na výběrovém řízení v PwC jsem tedy přibližně věděl co očekávat a na co se během přípravy zaměřit. Určitě bych uchazečům doporučil přípravu nepodcenit a vyhledat si na internetu „numerical and logical reasoning tests“ a osvěžit si angličtinu jak psanou tak mluvenou.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Můj pracovní den během pracovní sezony probíhá tak, že si ráno během prvních 5-10 minut přečtu emaily, dále se dívám na denní/týdenní pracovní plán a práce může začít. Mezi mé oblíbené oblasti patří hlavně schůzky s klienty o vnitřních procesech a substantivní analýzy.

Co považujete za dobu, co ve firmě pracujete, za svůj největší úspěch?

Největším úspěchem pro mne je, že jsem se během velmi krátké doby výrazně zlepšil v angličtině hlavně díky mezinárodním hovorům a veškeré práci v anglickém jazyce.

Jak se Vám líbí prostředí, kde pracujete?

Pro mne i pro mé kolegy působí pracovní prostředí v PwC spíše další stupeň vysoké školy, protože vídáte stejné lidi se stejnými zájmy a koníčky. Během letních měsíců si dokonce mohu vzít až měsíční dovolenou a pracovat pouze 7 hodin denně.

Vidíte ve firmě prostor pro svůj kariérní růst?

Dle mého názoru má ve firmě možnost každý, kdo alespoň trochu chce, každoročně růst. Já osobně se vidím na pozici asistenta manažera, kdy již budu vést menší zakázky a rozvíjet své manažerské dovednosti. V PwC je také možnost vycestovat minimálně na 3 měsíce a vyzkoušet si pracovní prostředí v jiné zemi.

Příběh manažera

Martin Huňka

Martin Huňka

PwC Technology Consulting Manager

Jaká byla cesta ke tvé současné pozici?

Před nástupem do PwC jsem pracoval 5 let v jiné poradenské společnosti. PwC ale přišla se zajímavou nabídkou, a to rychlým rozvojem týmu pro technologické poradenství, která mě zaujala, a tak jsem nastoupil na podzim 2015.

Vzpomeneš si na své začátky v PwC?

Na začátku jsme byli v týmu asi 4, nyní po skoro dvou letech je nás téměř 40! To je skoro až neuvěřitelný růst, jako někde ve start-upu. Jsem rád, že jsem se na něm mohl aktivně podílet. Důležité je, že chceme růst pořád dále, protože máme spousta práce – skoro všichni naši klienti aktivně investují do nových technologií, inovací a digitálních projektů, aby uspokojili potřeby stále více „digitálních“ klientů. V PwC Technology Consultingu se novým technologiím intenzivně věnujeme -třeba robotizaci, AI, rapidnímu prototypování atd. – a snažíme se tedy našim klientům nabízet to nejrelevantnější, co dnes na trhu je.

Jak vypadá tvůj typický pracovní den?

Jako manažer trávím hodně času na schůzkách a workshopech při jednání s klienty, kde společně vymýšlíme a testujeme nejrůznější řešení a produkty nebo procesy. Následně je nutné tato řešení popsat, a to jak z pohledu business chování, tak z pohledu technologické implementace. Toto většinou připravují naši analytici a konzultanti a já to poté s nimi validuji. A pak samozřejmě hodně času věnuji rozvoji juniorních kolegů, kteří jsou se mnou v týmu – ať už přípravou různých školení, či dennodenním coachingem přímo na projektu.

Co tě na tvé práci nejvíce baví?

Práce je různorodá, takže dělám pořád něco nového a nikdy se tak nenudím. Člověk se sice musí umět rychle adaptovat a rozkoukat v nových tématech a technologiích, ale stále se tak učí něčemu novému a rozvíjí se. Baví mě práce s lidmi, protože consulting je hlavně o práci s lidmi, a to jak s kolegy u klienta, tak s kolegy z PwC. Slova jako teamwork, rozvoj lidí a atmosféra na pracovišti už pro mě nejsou jen prázdné fráze. Také jsem rád, že se můžu věnovat právě novým technologiím a inovacím, a uvádět je do praxe. Je fascinující sledovat, jak mnohé nové technologie, které před pár lety byly k vidění jen v sci-fi filmech, se nyní uvádějí do běžného života.

Jaké lidi do týmu hledáte?

Hledáme pracovité, odhodlané a energické lidi, kteří chtějí být součástí rychle se rozvíjejícího týmu. I když se náš tým jmenuje Technology Consulting, nemusí to být „ajťáci“ a umět programovat (já to také neumím 😊), ale měli by mít nadšení pro nové technologie a chuť se učit. Zbytek do sebe pak nasají od ostatních kolegů přímo na pracovišti.

Co bys poradil dnešním absolventům, kteří přemýšlejí o kariéře v PwC?

Poradil bych jim, aby už neváhali, a kariéru v PwC odstartovali. Myslím si, že poradenství dá člověku po škole dobrý rozhled, co se ve světě byznysu děje. Vyzkouší si mnoho různých projektů, získají zkušenosti z mnoha odvětví i práce s různými lidmi, a na základě toho se mohou pak daleko lépe rozhodnout, co chtějí v životě dokázat. Technologie hrají v dnešní době prim, jsou všude kolem nás, takže spojení technologií a consultingu v našem týmu mi přijde pro start kariéry jako ideální. 😊

Virtuální prohlídka

Pomáháme

Podnikat odpovědně znamená dělat věci správně – od kvality našich služeb a budování otevřeného pracoviště až po řešení ekologických dopadů naší činnosti. Naším cílem je rozvoj trhu a konkurenceschopnosti české ekonomiky a předávání našich znalostí neziskovému sektoru.

Pomáháme

Podpora sociálních startupů

Rozhodli jsme se pomáhat především tím, co umíme sami nejlépe. Podpora sociálních startupů sdílením našich vědomostí a zkušeností, je jednou z cest, jak přispět k rozvoji inovačního potenciálu českého trhu. Zajímavým startupům pomáháme například v mentoringovém programu v rámci spolupráce se soutěží Social Impact Award.

Pro bono aktivity pro neziskové organizace

Našim partnerům z neziskového sektoru nabízíme například bezplatné audity či školení v oblasti osobního rozvoje. Tento typ spolupráce navíc rozvíjí obě strany – naši zaměstnanci nasbírají nové zkušenosti z oblasti, se kterou se při práci běžně nesetkávají. V neziskovém sektoru si tak rozšíří své obzory díky novým pohledům, přístupům a postojům.

Fyzické dobrovolnictví

Není nad to občas přiložit ruku k dílu a zapojit do pomoci své svaly. Týmy PwC takto pomohly například vymalovat prostory dětského Klokánku nebo česat jablka na farmě sociálního podniku Startujeme, provozovatele interní kavárny PwC .

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků