5 volných míst
Pro studenty a absolventy

Další možnosti spolupráce

Podrobnější informace se dozvíte na http://kariera.tpa-group.cz/cs
Základem úspěchu a růstu TPA jsou zaměstnanci. Chceme je provázet v profesním vývoji a podporovat jejich silné stránky. Budoucnost totiž patří těm, kteří usilují o dosažení cílů, znají své schopnosti a chtějí je dále rozvíjet.

Spolupráce

Chcete si již nyní začít budovat svou kariéru? Jsme ten správný partner. Přizpůsobíme Vám pracovní dobu. V práci budete trávit 16-20 hodin týdně, což se dá krásně skloubit nejen s Vaším studiem, ale i volnočasovými aktivitami. Od začátku se zapojíte do každodenní práce. Můžete se opřít o zkušené kolegy a využívat jejich speciální znalosti. Vaše vědomosti a získaná praxe Vám zvýší šance na trhu práce.Po dokončení studia můžete pokračovat v budování své kariéry na pozici asistenta na plný úvazek.

Pravidelně se účastníme pražských veletrhů na VŠE a ČZU. Studenti i absolventi mají možnost setkat se se zástupci naší společnosti přímo na půdě jejich školy. Mohou tak získat cenné informace, které jsou pro start jejich kariéry i osobní rozvoj důležité.

V naší společnosti působí řada výrazných osobností, které přednáší na univerzitách, publikují články v odborných knihách a časopisech, školí odbornou veřejnost, Komoru auditorů, Komoru daňových poradců, Finanční úřady a Finanční ředitelství. Tito kolegové jsou zárukou rozvoje Vašich znalostí.

Garantem kvality vzdělávání je Ing. Jana Skálová – partnerka společnosti, která je výraznou mediální tváří skupiny TPA.

Nevybrali jste si?

Nevadí, přesto nám pošlete svůj životopis.
Nikdy nevíte, jestli za chvíli nebudeme hledat právě Vás!

Poslat životopis

O nás

Společnost

TPA poskytuje své služby od roku 1993 a to zejména v oblasti daňového poradenství, vedení účetnictví, auditu, poradenství při akvizicích a prodejích společností, znaleckých činností, podnikového a transakčního poradenství. Zaměřujeme se především na korporátní klienty podnikající na mezinárodní úrovni v oblasti střední a jihovýchodní Evropy. TPA je zapojena do mezinárodní poradenské sítě Baker Tilly International, která působí ve 141 zemích světa.

Naše práce

Našimi nejdůležitějšími nástroji nejsou kalkulačky, tabulky ani nejnovější technologie. Dáváme přednost ostřížímu zraku, jemně vyladěnému sluchu, citlivému nosu a upřímnému rozhovoru.

Pouze ti, kdo věnují všem klientům maximální péči a každý projekt řeší naplno, najdou ta nejvhodnější řešení.

To pro nás znamená Face-to-Face-Business, kterým žijeme každý den.

Nejvyšší možná kvalita, neustálý rozvoj našeho know-how a porozumění potřebám našich klientů jsou nedílnou součástí naší práce.

Firemní kultura

Naše společnost preferuje otevřenost, respekt, týmovost a individuální přístup v jednání se zaměstnanci, nabízí možnost rychlého odborného růstu a odpovídající finanční ohodnocení. Firemním posláním je přinášet našim klientům jistotu, nápady a osobní přístup prostřednictvím týmu odborně zdatných a motivovaných poradců. Jsme přesvědčeni, že práce přináší radost a uspokojení, jen když člověk zná smysl své činnosti.

Každý zaměstnanec je důležitou součástí naší činnosti v oblasti poradenství.

Profesní rozvoj a vzdělávání

Naším základem úspěchu jsou zaměstnanci. Každý rok Vám nabídneme školení v celkovém rozsahu 2 – 3 týdnů. Pravidelná interní školení věnující se novelám zákonů a speciálním tématům, jež organizují specialisté z TPA, jsou zárukou aktuálních znalostí našich zaměstnanců. Investice do vzdělání našich zaměstnanců je prioritou, a to jak z hlediska rozpočtu společnosti, tak z hlediska odborného růstu jednotlivce. V rámci společnosti je možná také úzká specializace na preferovanou oblast.

Webové stránky

Podrobnější informace o práci a možnostech Vaší kariéry u naší společnosti se dozvíte na http://kariera.tpa-group.cz/cs.

Benefity

Naše společnost nabízí kromě odpovídajícího finančního ohodnocení a bonusů i další benefity:

Flexibilní pracovní doba

Příchod a odchod na směnu si zaměstnanec volí sám s ohledem na své pracovní povinnosti.

Stravenky

Poskytujeme příspěvek na stravování formou stravenek v nominální hodnotě 100 Kč.

Kafeterie

Volnočasové aktivity dle vlastního výběru ve výši 3.000 bodů / rok (sport, kultura, zdraví,...)

Vzdělávání

Nabízíme interní i externí odborné kurzy, jazykovou výuku na pracovišti, workshopy a semináře.

Homeoffice

Po dohodě možnost
práce z domova.

Dovolená

23 dní volna ročně hned od nástupu; po určité odpracované době až 28 dní za rok

Občerstvení na pracovišti

Káva, čaj, sirup po celý den,
2x týdně ovoce

Celofiremní aktivity

Grilování, lyžování v Alpách, sportovní pobyt, výjezdní celofiremní školení, vánoční party

Týmové teambuildingy

Celý tým může vyrazit na libovolné aktivity s příspěvkem 4.000,- na osobu za rok

Příběh absolventa

Veronika Vystrčilová

Veronika Vystrčilová

Asistentka účetní

Veroniko, v TPA pracujete již přes rok. Jak vzpomínáte na své začátky?

Do TPA jsem nastoupila v únoru roku 2016. První dva měsíce jsem působila na mzdovém oddělení, kde jsem se především podílela na zpracování daňových přiznání našich klientů. Poté jsem nastoupila do účetního oddělení, kde působím i v současné době.

Jak vypadá Váš typický pracovní den?

Mou náplní práce na pozici asistenta účetní je jednak zpracování prvotních dokladů jako jsou např. faktury, bankovní výpisy, cestovní příkazy a především komunikace s klienty. Postupem času jsem se dostala i k dalším agendám, jako je např. zpracování DPH a měsíční reporting. Tím jsem si osvojila principy komplexního vedení účetnictví.

Co Vám TPA pracovně nabízí?

Výhodu práce v TPA je, že přicházíte do kontaktu s klienty z různých odvětví a tím si osvojujete jejich specifika. Další výhodou je tolerantní přístup vůči studentům. Nadřízení vždy ochotně přizpůsobují a plánují práci tak, aby studenti mohli kombinovat pracovní a školní povinnosti.

Pracovní zkušenost v TPA je pro mě přínosem v rozvoji praktických zkušeností pod dohledem odborníků ve svém oboru. Propojením odborné práce s vědomostmi získaných při studiu se zvyšuje mé postavení na trhu práce.

Příběh manažera

Jsem zodpovědný za přípravu složitějších znaleckých posudků týkajících se oceňování podniků, ušlých zisků a jiných ekonomických kalkulací. Scházím se s klienty, spolupracuji s ostatními odděleními TPA a koordinuji kolegy, kteří se podílí na dalších částech výstupů, za které zodpovídám.

Pavel Kohoutek

Pavel Kohoutek

Senior konzultant v oddělení oceňování

Proč jste se rozhodl pro kariéru právě v TPA Česká republika?

Na společnost TPA Česká republika jsem narazil na pracovním veletrhu na Vysoké škole ekonomické během mého bakalářského studia. V té době jsem studoval volitelný předmět oceňování podniku, který mě velice zaujal a hledal jsem společnost, kde bych se oceňování mohl zkusit věnovat v praxi.

Jaký byl Váš profesní růst v rámci společnosti?

V době mého nástupu existoval program „inkubátor“, který umožňoval studentům zkusit si práci v každém oddělení. Působil jsem na pozici asistenta daňového poradce a v roce 2011 jsem nastoupil na vysněnou pozici asistenta v oddělení oceňování. Vzhledem ke vzájemné spokojenosti jsem se dostával k zajímavějším úkolům, které přinášely také větší zodpovědnost. V důsledku toho jsem se dostal až na pozici senior konzultanta.

Co se Vám na práci v oblasti oceňování a znalectví líbí?

V oceňování má člověk jedinečnou možnost podívat se pod pokličku mnoha úspěšným i neúspěšným podnikům. V rámci toho mám možnost potkávat mnoho zajímavých lidí. A to nejenom na straně klientů, ale také mezi kolegy. Někteří z nich patří z business či odborného hlediska k nejlepším v ČR.

Jakých benefitů si nejvíce ceníte?

Mimo kancelář preferuji zejména pohyb a čas strávený s rodinou a přáteli. Miluju cestování a sport. Z toho důvodu velice oceňuji časovou flexibilitu, představující možnost flexibilní pracovní doby a práce z domova. Využívám dále například možnosti jezdit do práce na kole s tím, že mám kolo kde bezpečně nechat a mám se kde umýt a převléci. Velmi také oceňuji dvakrát týdně čerstvé ovoce připravené přímo v kancelářích.

Proč byste absolventům doporučil, aby začali kariéru u společnosti TPA?

Společnost TPA podle mého názoru perfektně kombinuje na jedné straně velice vysokou odbornou úroveň, úspěch v podnikání, možnosti kariérního růstu a neustálého vzdělávání a na druhé straně rodinnou atmosféru s individuálním přístupem ke všem zaměstnancům a možností ovlivňovat dění ve firmě. TPA si také uvědomuje společenskou odpovědnost a podporuje dobročinné akce jak jednorázově, tak pravidelně.

Video

Pomáháme

„Výsledek našeho podnikání závisí na vzájemné důvěře, porozumění, spolupráci a bezpečí. Není nám lhostejný osud nejen našich klientů, ale všech lidí. Proto po celý rok poskytujeme finanční, materiální či odbornou pomoc řadě dobročinných a obecně prospěšných organizací“  Rostislav Kuneš, partner TPA.

Pomáháme

TPA pomohla vybrat 86 208 Kč na dobročinném bazárku Lékořice (duben 2017)

TPA dvakrát ročně pořádá mezi zaměstnanci sbírku oblečení, knih, hraček, elektroniky či sportovního vybavení a vše daruje do prodejního dobročinného bazárku spolku Lékořice. Dobročinný bazárek se koná vždy na jaře a na podzim v kapli sv. Václava v Thomayerově nemocnici. Výtěžek putuje na realizaci projektů Dobrovolnického centra Lékořice, jejichž posláním je vnášet do nemocničního prostředí více mezilidského kontaktu a propojovat izolovaný svět nemocných se světem zdravých.

TPA podpořila nadační fond Rozum a Cit (leden 2017)

Naše společnost darovala 40 000 Kč nadačnímu fondu Rozum a Cit věnujícímu se pěstounské péči. Peníze budou rozděleny mezi náhradní rodiny na doplňky stravy pro handicapovaného Martínka nebo na vybavení dětských pokojů. Další část peněz bude použita na činnost nadačního fondu. Nadační fond Rozum a Cit podporuje náhradní rodiny nejen finančně, ale i materiálně. V průběhu roku pro ně pořádá různé akce a společná setkání. Důležitou součástí nadačního fondu je šíření osvěty o náhradní rodinné péči.

TPA se zapojila do prvního ročníku GivingTuesday v České republice (29. listopad 2016)

GivingTuesday je světový svátek dobrovolnictví a dárcovství, který podporuje a oslavuje chuť pomáhat. TPA v tento den darovala 10 000 Kč obecně prospěšné společnosti Dlaň životu, která poskytuje sociální služby těhotným ženám a matkám s dětmi v tísni.

Běh pro Thomayerku, účast zaměstnanců společnosti TPA, Thomayerovy nemocnice a IKEM (červen 2016)

 „V loňském roce jsme se rozhodli neschovávat se za dary a drobnou výpomoc, ale aktivně a samostatně uspořádat větší akci. Podpořit tak sportem ty, kteří ze zdravotních důvodů sportovat nemohou,“ Rostislav Kuneš, generální ředitel a partner TPA. Ve spolupráci s Thomayerovou nemocnicí jsme uspořádali v červnu 1. ročník charitativního běhu. Výtěžek 22 100 Kč ze startovného byl použit na realizaci výtvarných dílen na odd. Geriatrie a následné péče a na podporu zooterapie v Thomayerově nemocnici. 

Zeptejte se nás na cokoliv, na co jste ještě nedostali odpověď

max. 8000 znaků